Znacie jakies fajne piosenki MJ które nie byly tak popularne jak Thriller, Billie Jean, Beat it itp.?? Według mnie bardzo dobra jest piosenka pt. "Love never felt so good". Zaskoczylo mnie to ze MJ spiewał wraz z McCarneyem "Say say say". Słyszałam to wiele razy ale nie mialam pojecia ze to Michael. Tak samo bylo w przypadku "Somebody's watching me". Chciałabym poznac jeszcze jakies fajne piosenki MJ. Te malo znane.
Why You Wanna Trip On Me, Who Is It?, Dangerous,D.S., Childhood, Morphine, 2 Bad, Heartbreaker, Butterflies, The Lost Children, Speechless..
Polecam off the wall, i can't help it, the lady in my life, tabloid junkie, speechless oraz whatever happend.
Wszystkie, które wymieniliście są supe, ale chcę Wam polecić PRZEPIĘKNĄ piosenkę (Stranger in Moscow):
http://www.youtube.com/watch?v=N3gIFfCPWCU (teledysk z tłumaczeniem)
Popieram wszystkie sa niesamowite ale jak dla mnie na liscie malo znanych dobrych piosenek powinna znalescie sie moja faworytka: "Just good friends" (btw. co o niej myslicie?) oraz: History,Keep the faith, Give in to me, Just another part of me,liberian girl, come together.... tyle ile w tej chwili pamietam...
co do another part of me, stranger in moscow czy give in to me to nie uważam że są mało znane, ale na pewno zasługują na większą popularnośc niż mają obecnie. Sczególnie SIM i GITM są to piosenki dużo lepsze niż np. takie Bad, Thriller( tutaj akurat kwestia znaczenia teledysku to tłumaczy) czy też Heal the world choc tą piosenkę akurat lubię.
nie twierdze że jest zły, tłumacze tylko czemu thriller jest bardziej popularny od innych świetnych piosenek
Uwielbiam Just Good Friends. Ja lubie piosenki Michaela z plyt HIStory i Invincible, bo sa przeogromnie szczere i prawdziwe, choc juz w Bad zaczynal mowic co mu sie nie podoba. Polecam wiec Tabloid Junkie, Scream (choc to akurat znane) wymienione juz Why You Wanna Trip on Me?, Jam ma swietny rytm, uwielbia Who Is It i Give in to Me, The Lost Children i z Santana Whatever Happens, a ze szczerych jeszcze Unbreakable, Privacy, D.S., They Don't Care About Us i Leave Me Alone nie sa popularne tak, jak na to zasluguja, Childhood, Money, Morphine, This Time Around. A, i musze wspomniec o Heaven Can Wait. Ja wiem, ze to o milosci do kobiety, to jets piekna piosenka, ale czemus mam wrazenie, ze pisal do swoich dzieci. Tak jak z Leave Me Alone. Mimo ze to w sumie nie jest o tym, przekaz jest jasny - zostawcie mnie wszyscy plotkarze w spokoju!!! Ciekawe jest 2000 watt, ze wzgledu na to, ze pokazuje, jak szeroka skale glosu mial (w dol rowniez).
With a child's heart naprawdę piękna, popłakalam się przy tej piosence. Michael ma jeszcze ten swoj dziecięcy głos :)
Bardzo polecam Carousel, baby be mine, break of dawn, butterflies, come together, fall again, for all time, girlfriend, gone to soon, heartbreaker, in the closet, ghost, is it scary, keep the faith, one more chance, little susie, rock with you, she's out of my life, someone put your hands out, the lady in my life, the girl is mine, unbreakable, fly away, who is it, invicible, p.y.t., no i moja naulubieńsza- blame it on the boogie- jeszcze z czasów Jackson's 5 :)
Mam nadzieje, że posłuchacie :)
Ja je juz wszystkie znam i to dobrze... :) a co sadzicie o piosence "Just good friends" tak pytam poniewaz zastanawiam sie czy tylko ja mam takiego fiola na jej punkcie czy sa tez inni ;p
Ja mam takie dreszcze przy "I'll be there" zresztą tez swietna piosenka ;) puszczali ją na okrągło u larry'ego kinga tuz po smierci.. ;)
A co sądzicie o The Lady In My Life? Jest to zdecydowanie moja ulubiona piosenka Michael'a, a jak się innych pytam to mówią, że nie jest za dobra. Kompletnie się z nimi nie zgadzam, ale cóż, każdy ma inny gust.
A te mało znane piosenki, które uwielbiam to: wczesna wersja P.Y.T., Morphine, Too Young, Mind Is The Magic, Love Never Felt So Good, Call On Me, Someone Put Your Hand Out, Hot Street i Xscape.
Lady in my life jest przeswietna..... mozna powiedziec ze zaliczylabym ja do kilku z moich ulubionych.... byl czas ze sluchalam ja nieprzerwalnie... :)
Nikt tutaj nie wymienił "If You Don;t love Me". Sama ją usłyszałam niedawno i ona nie jest na żadnej płycie MJ. Ponadto jest całkiem inna od wszystkich jego piosenek. Polecam - można się uzależnić :)
leave me alone,
whatever happens,
black or white!!!!!!!!!!!!!!!,
man in the mirror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
remember the time,
earth song,
you rock my world,
they don't care about us,
the way you make me feel,
human nature,
wanna be startin something,
liberian girl,
another part of me,
dirty diana,
i just can't sto loving you,
dangerous,
give in to me
jest ich mnóstwo, pozostają jeszcze klasyki np, billie jean, beat it itd
MALO ZNANE :) Wiekszosc z podanych przez Ciebie to wlasnie klasyki na miare Billie Jean i Beat It i wiekszosc ludzi je zna :). Pozdrawiam i zachecam do wymienienia czegos naprawde mniej znanego xD
A wlasnie, cameron, mam pytanko - z jakiej plyty jest to hot street? Mam Thrillera i tam nie ma tej piosenki.
Z tego co widzę to nikt nie wspomniał o bardzo pięknej i wzruszającej piosence, którą ja osobiście uwielbiam ,,Don't walk Way''.
I Butterflies :) a z The Jacksons, chyba nie jest w PL tak popularna - State of Shock.
Na pewno "Come Together"! Przez 5 lat słuchając jego piosenek o tej nie słyszałam. Dopiero po obejrzeniu Moonwalka mnie zatkało jak zobaczyłam teledysk xD
Ja kocham Little Susie, po prostu mistrzostwo, pokazany pełen kunszt i dojrzałość muzyczna Michaela... A tak z jeszcze innych mniej znanych lubię:
- "Streetwalker"
- "In the closet"
- "Gone too soon"
- "Keep The Faith"
- "Give in to me"
- "Childhood"
- "2 bad"
- "Smile"
- "Morphine"
- "Ghosts"
- "Is it scary"
- "Speechless"
- "Whatever Happens"
No i piosenka, którą kocham prawie tak mocno jak "LITTLE SUSIE", czyli "THE LOST CHILDREN" :) Z resztą ubóstwiam wszystkie piosenki MJ'a, więc możliwe że coś mi umknęło ;).
Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanów Króla! \/
Z mniej znanych polecam:
-Give in to me
-The way you make me feel
-Man in the mirror
-Morphine
-In the closet
-She drives me wild
-Remember the time
-Scream
-Stranger in Moscow
-Butterflies
-State of shock(w duecie z Freddiem Mercurym!!)
-Rock with you
-You rock my world
-Break of dawn
-Ben
-Wanna be startin' something
-Streetwalker
-We are here to change the world
OK. Mało znane piosenki... M.in. mogę polecić takie:
"Butterflies"
"Can you feel it"
"Can't let her get away"
"For all time" (chociaż czy ja wiem czy mało popularna... xd)
"Just good friends"
"Speed demon"
"Childhood"
"Morphine"
"Rock with you"
"Smile"
"Hold my hand"
"Whatzupwitu" xDD
"Ghost"
"One more chance"
"Shake your body"
"She drives me wild"
"She's out my life"
"Speechless"
"I'll be there" (The Jackson 5)
"Whatever happens"
No, to tyle aktualnie pamiętam ;D
Ludzie w większości wymieniliście albo jego mega hity (jak The Way You Make Me Feel) albo piosenki mniej spopularyzowane, ale znajdujące się na płytach. Zgadzam się z Wami, że są świetne, ale podam kilka, które są poza wydaniami płytowymi:
- Beatiful Girl,
- Cheater,
- Fall Again,
- Gangsta (No Friend of Mine) - MJ śpiewa refreny,
- If You Don't Love Me,
- She Got It (rewelacja!!!),
- Shout,
- We've Had Enough,
- Xscape,
- We Be Ballin' - MJ śpiewa refreny; rap w wykonaniu Ice Cuba i S. O' Neala, a głos MJ nie do opisania !!!
1. Serious Effect
http://www.youtube.com/watch?v=QLyZfSb14_M&feature=fvst
2. Call On Me
http://www.youtube.com/watch?v=oRxCD1Lr90w
3. Can't Get Outta The Rain
http://www.youtube.com/watch?v=KCUYVGYnbWs
4. Farewell My Summer Love
http://www.youtube.com/watch?v=WT_wYwKDgDA
5. Got The Hots
http://www.youtube.com/watch?v=JeX05jx0qZo
6. Here I Am (Come And Take me)
http://www.youtube.com/watch?v=hdzoKzxW9hc
7. The Way You Love Me
http://www.youtube.com/watch?v=UupPjPagOn0
8. In The Back
http://www.youtube.com/watch?v=qgHamufdzJU
9. Love Never Felt So Good
http://www.youtube.com/watch?v=VnxMxZRCKjQ
10. Mind Is The Magic
http://www.youtube.com/watch?v=KeoWugcpwEQ
11. Monkey Business
http://www.youtube.com/watch?v=fOmFLzC_ZHU
12. Nite Line
http://www.youtube.com/watch?v=03NTQgJfJTs
13. On The Line
http://www.youtube.com/watch?v=v7Ol09rOnes
14. P.Y.T. (wczesna wersja)
http://www.youtube.com/watch?v=VOf1N3edi54
15. To Make My Father Proud
http://www.youtube.com/watch?v=AkJzvZZyrdM
16. Big Boy - Pierwszy singel The Jackson 5 ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9ExaoGWgdvE
17. Eaten Alive (z Dianą Ross)
http://www.youtube.com/watch?v=7uLVR_yynl4
Polecam wszystkim :)